Friday, October 31, 2014










Juba mitu aastat olen plaani võtnud endale müts kududa, aga alati on olnud midagi tähtsamat või huvitavamat käsil. Otsustasin pikaaegse võla enda ees kustutada ja lõpuks ometi kõrvad talvel soojas hoida.  Kui inspireeriv lõng oli olemas tuli leida ka õige muster ja see osutus raskemaks kui ma alguses arvasin. Tegelikult kudusin ma juba oktoobri alguses ühe mütsi valmis, aga pähe proovides ei näinud see üldse selline välja nagu ette olin kujutanud. Pettumus oli suur aga midagi polnud teha, kui juba kududa siis ainult ideaalne, seega tuli harutada ja edasi otsida. Lõpuks leidsin Raverlyst toredate palmikute ja viinamarjakobaratega mustri ja see tõesti kõnetas mind! Lõngaks valisin Lana Gatto Nuova Irlanda, mis on meriinovill ja toob hästi kõik reljeefsed pinnad kudumil esile. Nüüd võib tali tulla, mina olen valmis :) Põnevat Halloweeni!

I've been planning to knit myself a hat for several years, but there has always been something more important or more interesting to do. I decided to fulfill the promise and finally keep my ears warm during winter. When I found an inspiring yarn I also had to find the right pattern and it turned out to be more difficult I had thought. I had actually knitted a hat in the beginning of October already, but it did not look like I had imagined. Great disappointment, but what to do. To knit something in the first place then the outcome has to be ideal, so I had to rip up and keep looking for the pattern. I Finally found a lovely pattern with cables and grape bunches from Raverly  and it really spoke to me! I chose the Lana Gatto Nuova Irlanda merino wool yarn and it is great at bringing out the reliefs on the knitting. The winter may come now, for I am prepared :) Happy Halloween!

No comments:

Post a Comment